Händelserik dag!

Haha dagen börjar med rugby på gympan, faktiskt kul iofs var jag väll inte så jätte bra.. Men jag gillat ;D ! vi körde dock utan tacklingar vilket var lite trist men tror inte att någon hade gått därifrån hel om vi hade gjort det så .. När vi sen duschat upptäcker jag att jag glömt mina trosor, PANIK! Men som tur i oturen har jag strumpbyxor så jag gick utan trosor hela dagen i skolan ;b hade ju låång dag idag också slutade halv 5! haha .. så kan det gå!

Efter skolan skulle jag och axa gå och dansa street, men innan gå en sväng på stan och äta o så, då köpte jag ett par.. kankse känns lite bart och dansa naked under brallerna ;b

Köpte även ett par örhängen och ett halsband till mammsen :)

dansen gick kalas bra, det var kul :D jag och axa tänkte chocka och spela in en film imorgon i skolan ;) haha, får väll se hur den blir ;D Haha!

Nu ska jag sticka och spela innebandy! Ha så kul everyone :) det ska iallafall jag ha !!!! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0