Godmorgon!

Ja , nu kommer den dagen då skolan börjar igen efter ett slappt lov! Jag vaknade kl 6 imorse och kunde verkligen inte somna om, för mig (läs: Thailänsk tid) är klockan 12 då, så kanske inte så konstigt att man vaknar.. Ändå rätt skönt att ha gott om tid på morgonen utan att vara trött :D !

Igår kom Sanna hit, de va kul att se henne igen efter 3 veckor :) Hon vart jätte glad för mina presenter jag hade köpt med mig hem till henne :D! Var också på träningen igår kväll, kollade ju bara såklart men de va kul att träffa alla där också, och dom verkade glada att se mig :D! haha ..

Hm idag ska jag till skolan då, sen efter skolan ska jag till make up store och köpa en läppsak, de va nån 3 i 1, en grön som är peeling för läpparna, sen va de nån vit som gjorde nått annat och en rosa som man kan ha på dagen ;b verkade as bra och kostar bara 150 kr ! rena kapet!

Ska gå och fixa mig nu innan skinkis kommer och hämtar mig :) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0