trevlig bandykväll med brudarna ;)

Blev skjussad (som vanligt) till studan för att möta upp Lina, Elin, Hanna och Hl. Det var ju ganska kallt ute så fick klä på mig massor (läs: Dubbla strumpor, leggins, mjukisbyxor, linne, långärmad tshirt, tjocktröja, tjockjacka, mössa, vantar, halsduk) Hade dock ett par kalla skor så jag frös om fötterna :( Anway, as mysig kväll då Hanna bjussade på fika :D Eller vi snodde rättare sagt åt oss! En as god bulle med saffran i!  Okej Lina hade också lite fika med sig, bröd och äpplen och en ramlösa ;b !

image591 - "annaibalder" posen
image592- Anna och Elin goes red ;b

image594image595 - Vem av hl och lina är mest lik "orginalet" (Läs: MIG)


image596- Glada klubben, Lina, Hanna & Elin

image597- haha lina ääälskar dig på den här bilden ;b haha


BTW Lagen som spelade var Danmark - Iron :) (danmark vann!)

Om ni undrar varför jag alltid har mina bilder stora nu, så är det för att det dels är jobbigt att trycka upp dom för att kolla, så då är det onödigt att ha dom ens.. de va typ ända anledningen ;b

Nu ska jag hoppa i säng, eftersom det är uppstigning klockan 05.30 imorgon! BLÄ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0