Sweeet dröm :)

Jag drömde en så himla fin dröm inatt :) vaknade med ett stort leende på läpparna trots att jag somnade dränkt i tårar. Har kommit fram till att alla dåliga saker händer på en gång för mig. Om det hänt en dålig sak så händer det alltid en dålig sak direkt efter. Kan det inte komma en i taget? jag har lite svårt att hantera allt samtidigt , hallå?

uuhbuuuhhh, har börjat med repition i matte c inför slutprovet som äger rum veckan efter lovet .. Ni kanske anar vad jag ska göra på lovet! okej det kommer inte bli så, men aa.

Ikväll tänkte jag dra mig till träningen och berätta lite för de som inte vet, haha vet inte om tränarna vet än . We will see .. Är så jekla trött så lyssna inte på vad jag har och säga de är förmodligen inget intressant ;b! Tänkte nog förövrigt äta massor idag eftersom jag inte får äta efter kl 24.00 och inte förns jag kommer hem igen imorgon :/ Vet ju hur illa det är att ligga där och hungra ihjäl.

Vad ska jag hitta på nu då ;D , jag är suuuuper sugen på att dansa men det kanske inte är det bästa ;b haha..
JUSTE axa och sannis är på stan och de har köpt ett par skor åt mig :) Visar dom sen när jag får dom! Måste ge en eloge åt båda som bär mina böcker och pennor och hämtar mat åt mig varje dag :) Så thank you göllisar :D  <3

image599

Now I'm going to wright a diarything in my very bad english ;D haha.. Tjaddååå!

Kommentarer
Postat av: axa

haha nej men anna panna då :) "fin" bild. verkligen . NOOOT HOOOTT!

2008-02-07 @ 19:13:36
URL: http://alexandramargareta.blogg.se
Postat av: axa

haha sanna har ju ändå charmen på kortet, men vad har jag då ? ingenting mer än att det ser ut som om att jag har as stort huvud :P

2008-02-07 @ 19:16:47
URL: http://alexandramargareta.blogg.se
Postat av: Sanna

axa ursäkta men vart finns charmen om jag får fråga?? INTE okej bild ! haha;D

2008-02-07 @ 22:35:20
URL: http://sannasyden.blogg.se
Postat av: Anna

i think you are sweet :)

2008-02-07 @ 22:50:31
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0