Svenssons taverna :)

Nuuu kan jag berätta :D Det var nämligen så att vi åkte till svenssons taverna för att fira Saras 18årsdag! Hon visste dock inte om något det var därför jag inte kunde skriva något, ifall hon skulle läsa ;b

Eftersom jag fick skjuss var jag ju där lite innan så fick sitta på en kallkall stenbänk ;b tillslut kom karin linne och lina! så vi gick in och satte oss och väntade på dom andra (sara,elin och tess) efter 25(!) minuter kom dom. Sara fullt påklädd med en tshirt där de stog sara 18 år! en ögonbindel och det var menat att hon skulle ha partyhatt men hon ville inte ha den så elin fick den stora äran att ha den på sig ;b glömde tyvärr att ta bild på de, men hoppas att någon annan gjorde de ;b. Då beställde vi in mat och satt i nästan 3 timmar och käkade och pratade :) trevligt må jag säga! Vi sjöng även och jag lyckades få de på film ;D Inte vackert kan jag ju också säga ;b haha!

Gissa vem vi såg när vi gick då?!?! Joo Hannes Öhman! Naaajs :)

När träningen hade slutat fick jag ett sms av hl som säger att vi ska åka till mora ist för linköping :( Jag lackar. Jag var ju inställd på mora, hatar när folk ändrar saker, inte min grej bara. Man håller vad man bestämmer? annars kan man lika bra inte bestämma! bläääääää, hatar mora! ta inte illa upp alla som bor där, men nu ville jag ju faktiskt åka till linköping. Ska ju iofs inte spela så det kanske inte spelar så stor roll men ändå (A)

image583
image584
image585
image586- några bilder, kommer mer imorogn :)

NU ska jag sova , taxin kommer 5 över 8 imorgon! puuuhh..

GOOODNAATT <3

Kommentarer
Postat av: Tove

hörru, det var ett DJ lag som hade anmält sig till linköping ;) men du kan ju åka dit... hannalisa sparar visst på detaljer....

2008-02-06 @ 11:21:54
URL: http://tovearwidson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0