städning=äckligt

haha, hamnade här tillslut ändå! mamma står och torkar mitt skrivbort och shit. Jag blir trött bara av att kolla .. puhhh.. + att jag tycker det är lite småäckligt .. De är ju iofs mitt eget fel, riktig dammsamlare är jag :D Har allt står framme så de tar 100 år att lyfta på allt och damma o snuska.  Jag har kommit med förslaget att skaffa en städare som kanske kommer en gång i veckan och tar de äckliga. Att plocka undan grejerna har jag inget problem med, men sen när det kommer till att damsuga och damma och sånt, DÅÅÅÅ är det nej tack ;b

Måste nog lära mig att hantera äcklet, "snart" ska man ju flytta hemifrån lixom ..

Yeye ska gå ner och laga lite mat som tack för att mammsen städade ;D haha lite snäll är man ju :D korv och makkisar!

Anna

Kommentarer
Postat av: KRISTINA

tack så jätte mkt sötnos!

2008-02-16 @ 18:16:54
URL: http://guldbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0