Osmart eller osmart?

Dagen har varit helt okej hitills, lagom lång dag i skolan :) (8.30-14.15) Hade historia prov det gick åt helvete :) hade inte lagt tid på att plugga eftersom jag ändå inte hade fattat något.. På svenskan började vi med repotagen om afghanistan, det gick hur bra som hellst faktiskt blev jätte taggad på att skriva mer! Vi hade dock en låååång matrast på den satt vi och spelade neger och president. Så blev jag vice neger och hon vice presiden så skulle vi byta kort
Axa- Hm ett ess tack
Anna- Aa visst varsegod
Axa- Ett ess till?
Anna- Men du får bara ta ett kort
Axa- Ahaa hm.. en kung?
Alla- Hahahahaha

Efter skolan åkte jag till gymmet eller sjukgymnasten då, fick hjälp med lite övningar osv. Tog sen bussen hem fast jag fått pengar av mamma och pappa till taxi, där tjänade man en hel del ;b (Y)

Snart ska jag åka till allians hallen för att kolla på årsta - hagunda. Ska analysera matchen lite osv. Efter det bär det av hem till lina för att umgås med henne och hanni :) och kanske Elin!

Ska fortsätta skriva lite på repotaget nu, samtidigt som jag kikar på the war at home.

Ha en bra dag, skriver mer ikväll :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0