Ny skada :(

Sitter man här igen då, med ett par kryckjävlar :( FAN OCKSÅ! Anna sluta va så klantig!!

Första träningen på innebandyn imorse, allting kändes skit bra verkligen! okej innebandyn kanske inte gick så bra, men de är väll förståligt ;b sen helt plötsligt när jag ska vända mig om knäcker det till och jag bara faller ihop och de gör så jäääävla ont. Känndes precis likadant som förra gången bara att den här gången kunde jag inte stödja eller gå alls. helt omöjligt. Det ringdes efter en ambulans som kom och hämtade mig, lite roligt mitt i allt tråkiga första gången med ambulans. Man får ju se det possitiva med allt ;b
image578

När jag kom fram till sjukhuset fick jag åka direkt in och kolla knät läkaren sa att det inte var något, sen fick jag rönkas de visade sig att de tinte var något ben som var av iaf! Vi ska försöka fixa en mr igen för att se om något är av .. de känns inte okej iaf .. Kan varken böja det eller sträcka det, och det värker hela tiden och gör ont .. så jävla typiskt. Men jag antar att jag får umgås med hampus som nyligen dragit av 3 ledband i foten, vi får väll spela kort eller något annat som inte är ansträngande ;b haha!

Försöker se de possitiva sakerna med allt, men i det här fallet antar jag att det inte finns så många :/

Nu tänkte jag hoppa ner för trappan och hämta ett äpple eller två.. haha är väll tillbaka igen om 20 minuter ;) haha !

Skriver mer senare antar jag :) Tjao<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker så synd om dig anna!:( Du som sett fram emot att träna, och dansen juh! Hoppas du bättrar dig fort. Ses imorgon :D

2008-02-04 @ 22:38:18
URL: http://sannasyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0