Natten före!

tadaaa, klarade mig oskadd från en innebandy träning ;D jag var iofs inte med. Yeye har precis duschat med bakteriedödande medel som man måste göra kvällen innan och på morgonen innan operationen.

Tänkte ha mobilen med mig imorgon ifall någon vill skicka sms så uppskattas det :D är väldigt tråkigt att ligga där helt ensam :( (0704058845). Har iaf förberett mig lite bättre den här gången! Har packat en väska med böcker och tidningar och mp3 + kamera så ska ni få se den uuubersnygga klädseln man måste ha på sig ;D haha!


Nu är jag faktiskt lite trött, gick ju upp halv 6 imorse så de är förståligt! Jag ska borsta tänderna och sedan sova :) Godnatt allihopa!
image603 - yes please

_____________________________________________
______________________________________
Update!

Alex säger:

vill du veta en rolig grej som hände på willys idag

Alex säger:

?

annabrynö operation imorgon igen säger:

aa de vill jag

Alex säger:

jag o simon stog i kön

annabrynö operation imorgon igen säger:

HAHHAHA

annabrynö operation imorgon igen säger:

skoja

Alex säger:

o framför oss var det en gubbe som hade köpt nånting där det stog fel pris på

Alex säger:

så han börja hålla på o sådär

Alex säger:

så hon i kassan var tvugnen o ringa o kolla hur mycket hans vara kostade

Alex säger:

o sen kom dom fram till att han skulle få pengar tillbaka

Alex säger:

o vet du hur mkt det var?

annabrynö operation imorgon igen säger:

5 kr ?

Alex säger:

nej 2 kr
hahah, vem pallar ?!?! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0