Men jag gillar ju stora grejer!

hejhopp ;D sitter i skolan, jag och sanna är nästan klara med vårt arbete vi ska jobba lite själva bara :) Vi skriver ett om abortion eller abort som de heter på svenska ;b!

har hittat så himla äckliga bilder, sjuuukt. Nu är man nästan emot abort. KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS NU! Bläddra inte ner om ni inte vill se bilderna!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
image725
image726- bläääääääääääää



haha idag råkade jag "försäga" mig lite ;D haha jag och Axa stog och snackade om örhängena som hon köpte av mig,
Axa: Är dom inte lite stora?
Anna: Asså de är ju olika, men jag gillar ju stora grejer


Matte provet idag gick hyfsat, G gränsen var på 10 av 35. Det är ju lugnt! Eller ? ;b


Nuuu ska jag springa iväg och ha svenska, seeen matte seeen slutar jag och ska åka hem för att paacka! För jappjapp jag åker till köpenhamn / Malmö imorgon :)

Jag har inte berättat det innan. Jag åker till köpenhamn imorgon med morsan, som jag sa tidigare, våra planer är följande;
Flyget till köpenhamn. för att sedan ta tåget över till bunkeflo och äta och sova och umgås med familjen sterner!
Tåget tillbaka till köpenhamn på lördagmorgon för en heldagsshopping!
Tåget från köpenhamn till Bromölla för att träffa farmor och kusiner :)
Åka in till Kristiandstad och träffa mormor och morfar!
Tåget till köpenhamn och flyga hem på söndagkväll ! Fullspäckad helg, när ska jag hinna plugga på biologin?! Planet och tågen? Well vi får se :)


Nu MÅSTE jag springa iväg!  Hörs senare om jag har tid :) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0