Måååndag :)

tjohooj ;D har inte haft tid att skriva idag eftersom snälla snälla alex brännde en skiva till mig med 5 oth avsnitt. Har ju varit stuck med dom sen jag kom hem :) det är så sjukt bra min kudde är helt blöt av all gråt ..

Tänkte slänga upp en dagens outfit, känns som de var ett tag sen nu.. Har iofs bara haft mjukiskläder på mig sen sätta på ännu ett avsnitt av oth. Det är så galet bra, skulle kunna sitta och prata hur länge som hellst om det.. Gaahhh

Simon du behöver inte ljuga längre jag och Axa har kommit på dig. Du citerar saker från våra bloggar varje dag, vilket betyder att du läser dom varje dag, vilket i sin tur betyder att du måste gilla de som skrivs annars skulle du aldrig läsa lixom ;b got it ?

Vad har ni gjort idag? haft en bra dag?

I have, jag älskar mina klasskompisar :) thank you guys.

Nu blire one tree hill bajbaj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0