Komentera mer :D

Haha fick precis veta av Lina, några som läser min blogg ;) Alltid kul alltid kul tjejer :) komentera mer!

Fick ett litet paket av morsan idag, 4 par newbody troser, my love <3 älskar dom :D haha så himla sköna! kankse inte världens snyggaste, men som sagt grymt sköna! Just nu är de ju ingen som ser mina troser så de gör väl inget ;) haha..

Borde igentligen plugga lite nu, men jag ligger här i sängen och njuter av vindruvor ist, jummie :)


image722 

Jag ska nog faktiskt sova nu , oj tro de eller ej men de kan ju vara skönt :P blir lång dag imrogon! Godnatt kära vänner , sleep well :) <3

Kommentarer
Postat av: axa

ahh jag är nog på. eller får jag prova först ? och kolla om dom känns för stora ? ta med dom när du kommer ihåg bara :)

2008-02-27 @ 07:22:32
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0