Jag vill ha !

image579
är så himla skillad på paint (H) haha.. detta hittade jag iallafall idag och blev fäst för!
Den gråa tröjjackan är från ellos och dessutom på rea, vad väntar jag på?
Den blåa jackan är också från ellos och sjuuukt fin, exakt sån som jag vill ha!
Tanfärgade skorna känns fina om man har fina kläder till och skolvanliga om man har skolkläder på sig, förstår ni? :P
guldbikini har jag alltid velat ha, så den fastnade jag för direkt :)

Har även fastnat för fodralklänningarna från AA med öppen rygg, men det känns som man får jobba lite på volangerna om man ska kunna bära upp en sån snyggt!

nu ska jag iaf packa lite grejer inför imorgon och sedan  hoppa i säng :) sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0