I´m smaaart :D

Är lite halvt nyhemkommen från hanna, vi spenderade våran måndagskväll med att kolla på ONE TREE FUCKING HILL :D Jag är så jävla besatt.
haha bussresan hem va ju lite rolig också ;b på första bussen kom de busskontrolanter kl halv 12 på en vardagskväll lixom?! haha sen på den andra bussen chaffisen välkommnade mig med ett; Hej hej och välkommen ombord ;b alltid trevligt! Sen när jag gick av sa han ; Godnatt! :D Snäll gubbe!

annabrynö säger:

kommer inte på va de heter men där man skär sig när man vill ta självmord

Hanna || säger:

haha handleden
annabrynö säger:
JUUSTE!

HAHA ;D
jag är så smart :)

Hm inget planerat för morgondagen förutom att jag ska åka och träna, och så har jag nog tänkt ta en promenad :) känns som jag är sugen på de ;b

nu ska jag nog sova, eller iaf snaart :) Tänkte ladda hem den nya bring it on filmen först!

men säger godnatt nu, sweet dreams <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0