hej alla faans ;b

haha! Idag mår jag lite bättre faktikst, har fortfarande jävligt ont men antar att det kommer gå över allt eftersom .. :) 

Verktabletterna är ju som knark och de smakar för jävla illa, och man blir heelt dyng.. Men kanske lika bra så känns inte knät så mkt ;b

image604- Här är dräkten man måste ha på sig ;b pappa tog även några bilder när jag vaknade men är nog inte så sugen på att lägga ut dom ;b haha

okej ska sluta snacka om knät nu ;b förstår att det inte är så underhållande ;D haha!

Ikväll är det melodifestivalen, vilka tror ni går vidare idag?
Amy Diamond -Thank you
The poodles + Etype - Line of fire
Velvet - Deja vu
Suzzie Tapper  -Visst finns
Michael Michailoff - Thats love
Brandur -Lullaby
Face-84 - alla gamla x
Christer Sjögren- I love Europe

Jag håller nog på the poodles & etype och hm .. Amy Diamond tror jag :) Vi får se ikväll då!

Ska fråga mammsen om vi kan åka till chockolat på vägen när vi hämtar min säng som kommer idag :D YEAAAAHHH :D Måstenog hoppa in i duschen innan vi åker :) haha (A)

Ska nog göra de strax eftersom att mamma kommer hem klockan 12! Ha en super bra dag! Jag ska försöka ha det! Min familj slavar för mig så jag har det bra ;D (A) Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0