Heeemlig eftermiddag!

Tjallå! hade besöksrekord igår :) 60 st unika besökare , woho kul att se ju :D !
Var så sjukt trött imorse, men eftersom det ska hända en rolig sak ikväll (kan fortfarande inte säga vad det är än)var jag tvungen att pallra mig till skolan :)

Vi hade fysik b som första lektion, och jag tycker faktiskt inte att det är så svårt.. Förstår iaf allt hitills och det känns bra :)! Efter fysiken har jag igentligen håltimme i 2 h och 45 minuter, så jag struntade i engelskan och åkte hem ist. Får skylla lite på smärtan i benet för den är inte najs. Kanske även lite på den dåliga engelska läraren..

Fick iaf en lite surgubbe som körde mig hem i taxin :( Hatar sånna, men jag är väll kanske inte så social mot främlingar jag heller så! Iofs så är jag ju ingen taxichaffis heller ;D haha!

Ida iaf så är det en speciell dag, Sara fyller 18 år! Stort grattis :)
image580

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra nu fram tills jag ska åka :/ Men kanske sätter på en film och poppar lite poppkorn och myser i soffan :) Låter lockande! måste även ringa några samtal till bla min sjukgymnast och säga att jag inte kan träna imorgon ( :'( ). Blir så deppad av att ha kryckorna synliga så vill inte ha dom på rumet ens :/ men thats life antar jag.

Alla är iaf snälla i skolan och bär mina böcker :) Hitills har ingen kallat mig kryckan förutom pappa ;b antar att det är sånt man får stå ut med!

ska hoppa ner för trappen och sätta på , hm .. , well har ingen bra film blir nog kanske tv :) ha en bra dag iaf! I will :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0