Heeelt orginell dag :)

Kom precis hem med taxi från skolan (H) haha, tycker fortfarande att det är lite pinsamt att hoppa in i taxin ;b men även ganska skönt! Imorse ville han köra ända fram till dörren vid skolan men jag sa att han kunde stanna på gatan ;b.
Snackade med inkan idag i skolan lite om innebandycupen och de visade sig att endast 1 lag hade anmält sig till linköping medans det nästan var fullt i mora.. Typiskt! MEN MEN, vi kanske kan hyra en stor buss, det skulle göra de hela lite roligare, vi har ju snackat om det innan men att de varit för dyrt med chaffis men nu sa ingrid att hennes pappa har sånt körkort och kanske kan köra, Skulle ju vara så himla kul om det blev så! Skönt med ett säte var ;D Men vi får se hur det blir!

Ikväll blir det bandytitt med Lina, Elin (och Hanna?) Kanske någon mer också jag har ingen aning! Kmmer bli ruggigt kallt men man får klä sig varmt :D kan ju bli mysigt!

Juste, idag ringde mammsen och snäll som hon är har hon ringt runt till massa, angående knät, så nu har jag fått en tid klockan 8 på artrokliniken i sthlm! Berättar imorgon om jag får reda på något mer :)

Nu ska jag hoppa ner och hjälpa mamma med maten som idag blir fisk med saffranssås, låter väll gott :D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0