Havregrynsgröt & messmör

Oh som sagt besöksrekord igår :) kan det bero på att jag skrev hur många inlägg som hellst ? haha :D Aa men jag hoppas iaf att ni alla fortsätter läsa, det är ju alltid kul! Kom på en så bra grej inatt som jag skulle skriva, men tror ni inte att jag har glömt de nu när jag vaknat .. Hm ska tänka på det under dagen kanske kommer på det då! :D

Börjar inte förns 10 över 12 idag, skönt skönt. Men hade nog hellre spelat innebandy (har det på morgonen men jag kan ju inte delta).

Hade ställt klockan på 10, men jag vaknade halv 9 :) Haha.. Thats me! Nu tänkte jag iallafall hoppa in i duschen och gå ner och äta maat, är lite hungrig. Eller nu när jag tänker efter blir det nog mat först sen dusch! Yes it is ..

Havregrynsgröt med hallonsylt och mjölk :) Namnam. Oj nu vart jag superduper sugen på messmör ;b fasen va gott på en rostad macka. Gah jag dör.

Ha en bra dag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0