en heeelt vanlig söndag

tjenixen, träningen idag gick helt okej.. Skönt att träna lite igen :)

var och kollade på två hus på vägen hem, ett i bergsbrunna men det var inte större än de vi har nu + att det låg vid järnvägen så de var inte 100, de andra huset låg i lugnet och var fin utsikt och fina tapeter, men möblerna de möblerade med.. Holycrap va fan tänker man med?!?!?!?

Yeye sen åkte jag och mammsen till ett konditiori och köpte semlor (vanlijbulle till mig) till lunch, nyttigt ska de vara ;D haha!

Skulle kolla på en film idag klockan 3, så flyttades den pga bandyfinalerna, jääävla bandy! nu gillar jag det inte ;b haha! Jag ville ju se filmen. Tror att den hette elektion (?).

Nu sitter jag iaf här och väntar på ONE TREE HILL! Förväntansfull som satan. Har precis beställt ett par bambooörhängen från ; http://hotness.wordpress.com/2007/12/28/bamboo-orhangen-klara-for-leverans/ denna sida :) De fanns lite modeller som inte fanns på cocoo.se jag tog de största i guld :) Tycker dem är så sjukt snygga!
image572
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0