en dag i Stockholm :)

det ser ut som man har lite trogna läsare :) även fast jag inte skrivit mycket idag är de en del som svängt förbi och kikat in :) jag kom iaf precis hem.

Jag och Lina hade bara 2 timmar i Stockholm innan mamma skulle komma, ändå hann vi köpa;
- en kofta
- två armband
- två par örhängen
- två hårband
- en mysdress
- en tunika
- ett par solbrillor

mycket najs! Visar bilder imorgon :)

När mamma kom ner så tog vi tunnelbanan till södern för att gå till en thailänds resturang, riktigt mysigt faktiskt :) och en gång i timmen hade dom något oväder med blixar och shit ;b spelade in de, ska försöka lägga in imorgon ;D haha..

Sen gick vi och köpte lite godis och gick till göta lejon. Vi blev lite besvikna eftersom vi ville se antingen bianca wahlgren eller vendela som var med i melodifestivalen, men de va ingen av dom. Barnen var iofs super duktiga och Lina såg efter en stund att en av killarna hade hon snackat med på playahead ;b litet sammanträffande. I pausen såg vi Wille från livet enligt Rosa, han såg liten och lite smånördig ut. Besvikelse, tyvärr! Musikalen (sound of music) var helt okej bra, dock gillade jag Fame bättre :). I slutet tänkte jag och Lina skrika gert, gert, gert var de du som la en fjärt ;b ?!?! Vi var trötta men behärskade oss ;b

Juste juste, haha det satt en tjej framför oss. Lite smånördig ja. Hon berättade för sin lillebror att tjejerna i hennes klass brukade festa, påå elverket, eller som de också kallar de struuulverket. Hon berättade också att de brukade ha fondation, rouge, maskara OCH läppglans (hon var kanske 13-14) Ovanligt eller? Sen brukar de ju också färga håret jätte ofta, mest blond tyvärr dårå.. ;b haha  Hoppas inte hon läser, och om du gör de så var det dehär jag och min syrra garvade åt ;)



På vägen hem stannade vi på pressbyrån och köpte vatten, så stog de en liten tjej framför oss som skulle köpa en glass.
Mannen i kassan: Ska du äta den där ?
Lill tjejen: Japp!
M: Åååh vilken tuur att de är lördag idag :D (observera att det är fredag)

Nu ska jag sova, är trött :) Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: axa

godmorgon anna! sms mig när du ser det här om vi skulle ses ikväll. ja jobbar så du kan inte få tag på mig genom samtal, men skicak sms så svarar jag så fort jag kan :)

2008-02-23 @ 10:26:41
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0