BOOORING!!! ;D

Lååååångtråkigdag, klockan är snart 6 och ingen har kommit hem än. Finns inget att äta inget att göra, orkar inte gå ut för det är både kallt och jobbigt att gå :/ Bläbläblä. Nu börjar iofs storm på tv! den ska jag se :) Eller den börjar 5 ver 6 !

Satt och läste en tidning på sjukan idag, så stog det om en film som hette the lake house som jag sa till mamma att jag tyckte den verkade bra.  Sen satt jag och kollade på tv.nu då såg jag den filmen men hade inget minne av att jag sätt hört talas om den tidigare, så tänkte jag aa men den ska jag se. Iofs så missade jag den men de va ju ändå lite ballt ;b haha

anyway, kom på något att göra för en handikapad :D ?

Kommentarer
Postat av: axa

faaaan anna . jag lider med dig. krya pådig :)

2008-02-04 @ 18:26:01
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0