300

Såg precis klart på filmen 300, gillar igentligen inte krigsfilmer men den här gillar jag :D Kanske mycket pga deras lätta kläder.. (A)

Den handlar i alla fall om Leonardas (stavning?) och hans 300 män som går ut i krig mot persierna som är 1 miljon eller mer. Dom dödar hur många som hellst så avslöjar en som är konstig en bakväg så de blir omringade och så dör alla ;b Men allt är en historia som en man som varit med om det ,fast fick gå hem pga ett skadat öga ,berättar.  Aaa jag är ju så bra på att berätta men ni får helt enkelt kolla på den själva :D

Jag har en undring iaf .. På slutet får man se när alla män ligger med pilar i hela sig. Då är alla träffade med runt 20 pilar, men inte på en enda så sitter den mellan benen (på snoppen) är inte de lite konstigt ? eller är de jag som är konstig ? :P

image718

Kommentarer
Postat av: Indira

HAHAHAH, jag tänkte på samma sak när jag tittade på filmen ! :D tycker du inte det är lite kul också att alla har lika stora muskler och allas kropparna ser exakt lika dana ut haha?=)

2008-02-26 @ 19:50:20
URL: http://indiira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0