Stackars robin!

Ser ni på idol? Eller såg ni kanske jag ska säga?
Hm stackars Robin, juryn valde helt fel låtar till honom, eller iallafall den första! Stackarn :( Jag hade velat se chariot! I love it! Hoppas han inte åker ut tack vare de! Jag vill att han och kevin ska vara i final :)

nog om idol! var på posten idag och tydligen så ska man få göra ännu fler tester!! Typiskt, haha jag som trodde jag klarat allt men icke sa nicke! De verkar dock hyfsat enkelt så de ska nog gå bra! Ska ju dit även imorgon och få lite information och öva ännu mer. Krävade för endast en veckas jobb! Haha :P

Vad händer ikväll då?
Jag tänkte myyysa, har blivit en riktig mystjej nu, tycker inte det är så kul att gå ut längre! haha (A) tråkig jag är .. Men jag måste bara tagga till lite, ladda upp lixom! sen jävlar :) Kanske spar mig lite till skivor och avslutning osv ? jaja vem vet! det kommer jag lovar :)

Glömde fota dagens outfit idag...syyynd ni får inte se det. men de va iaf svarta jeans, min nya gråa jacka och ett lila linne:)

nä nu ha jag nog inget mer att säga än ha det bra! Tjao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0