kul på träningen! :D

Idag hände än kul grej, en otroligt kul grej på träningen. Vi ligger och kör stryka som vanligt innan träning (yes i know, as bra vi är!) så pratar vi om möss och råttor på äckliga ställen så ska martina berätta om sin jobbarkompis man som köpt några skor med en död mus i.
m- Min jobbarkompis man skulle köpa några skor på en sån där ni vet, där man köper märkeskläder billigt?
Så svarar johanna
- Ahaa överskottsbolaget?

Hahaha, Sjuuuukt kul! Kanske inte låter lika kul nu, men det var galet roligt! Hahahah :D jag dog. haha

Resten av träningen gick kanon! kändes bra idag :) Känner mig redo att börja spela nu nu nu nu nu. men jag ska faktiskt vara duktig och vänta på klartecken så allt är bra. Längtar galet nu när jag vet att de är kort kvar :)

Resten av dagen har också varit kanon! Fick 12 av 16 på fysiken, awesome :) och hm, något mer bra? Ja, alla lektioner gick väl bra. haha det är ju possitivit ;b haha :D Nej nu är jag iaf glad :) haha och trött, så det blir sängen för min del!
GODNATT MY FRIENDS


Btw. det blev de röda chinosarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0