Fredag den 12 december

hejsan hoppsan bloggen :)
Idag har varit lite blandad. Ärligt så har jag inte lyckats med så mycket, haha!

Dagen började med att jag ställde väckarklockan 1 timme för tidigt, lame. Ville inte somna om heller för då blir man ännu tröttare, iallafall jag! Låg kvar i sängen ett tag och filurade och vipps så hade det gått 30 minuter då var jag kanon pigg och gick upp och duschade!

Åkte ner till vår fina lilla stad i uppsala och mötte axa vid bussen, vi gick till cupido för att äta lite lunch innan vi skulle bege oss till skolan för att ha samhällsredovisning och debatt! vilket förövrigt gick jätte bra! Eftersom det var vår enda lektion idag så gick vi ner på stan igen, jag veck dock av lite tidigare för att gå till gymmet rååååtaggar bara för att upptäcka att jag har glömt ena skon.... ;b Drog ned på stan istället och köpte ett par örhängen och en fondation gick runt lite på stan och åkte sedan hem.

Jag "tvingade" pappa att äta pizza ikväll (igentligen inte, jag vet att han också ville) jaa så vi åkte till ica och hämta dem samt köpte lite smått och gått :) dvs godis och chips och läsk! Laddat inför idolfinalen alltså!!!
Tyckte ni det var rätt att Kevin vann!??!?!?! :D Jag som ni alla kanske vet älskade Robin från första början! Är lite ledsen att han inte vann, men kevin är sjukt bra så jag är nog kanske inte så ledsen ändå! :D haha

såååååå het

nu då? jag är fanimig rätt så trött.... lame i know elller jag är inte trött, är lite sugen på att typ gå en promenad men jag orkar inte! hahah :D Fan jag är sugen på att parta insåg jag nu!!!!!!!!!! som fasen, men de blir inget idag :P

Oh lord haha det blir nog lite dans för mig själv på rummet ;b haha :D

Enjoy resten av fredagskvällen :) Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0