Bra dag!!! :)

Vet ni vaaaaa :D ? JAG KLARADE POSTEN TESTET! Woooho :D Kanon kul!

Idag har jag tillbringat 3 timmar på ett café och fixat klart samhällen, riktigt skönt att få de gjort. Ska finsputsa sista på fredag bara så de blir braa!

Annars har jag inte gjort mycket, tränade en sväng efter pluggtiden, ´var på stan en sväng och köpte en ny svart långärmad tshirt (jag ska lägga upp bilder på allt snart!) en hårborste och lite toffsar! Kom hem, kollade på film med Linapina, åt mat, pluggade lite matte, gjorde en power point till samhällen, körde pilates, badade och nu sitter jag här :)

Har lite sovmorgon imorgon, det är ytterst skönt! Vet inte om jag ska träna imorgon efter skolan eller inte. Beslutsångest... Jag tror jag skippar eftersom jag har två timmars träning på kvällen..
jaja nog om det. Vad vare jag tänkte på? äh jag glömde..

Ska nog sova snart jag är lite trött :) Men vi hörs imorgon antagligen, Puss och godnatt :) (när ni nu ska sussa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0