Första innebandyn!!!! :D

Nuså, har jag tid :) Ja sjukaste klockan är halv 12, men så kan det vara. Jobbet som vanligt idag, gick bra idag också! körde lite klättring, lekar och bad! Jag har tagit mig i basket och redan nått mitt mål: Sätta tre straffkast irad!

När jag kom hem kollade jag i min vanliga årdning på top model och pussycat dolls :) Skön nedvarvning efter jobb! Sen hade vi fin middag eftersom att vi har en liten födelsedagsskit idag! Lina blir 15 år. Grattis, Grattis! Blev ju efterrätt och allt!

Efter all mat och dryck återstod endast det roligaste denna dag! Innebandyträning :) Började hårt med 3 km löpning, och förlåt men jag är långt ifrån topform. Jag är ganska glad över att jag sprang hela iallafall, men de va inte mycket mer än så. Själva innebandyn gick hyfsat med tanke på att jag nästan inte rört en klubba på ca 1 år (förutom den gången jag drog av det andra gången ..).

Nu är jag helt slut och ska sova, ha det bra och godnatt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0