Inlägg som mongade sig igår + påfyllning :)

IGÅR!!!!!!!!!!
Hej! :D
Hur är läget idag? BRA BRA med mig. Har precis, eller jag precis de va några timmar sen nu, tränat på gymet iallafall! Gick bra idag, kände mig faktistk lite tränad igen, men samtidigt så var det ju lina jag gämförde med så ja ..

Skolan på måndag är så sjukt soft! Börjar tio i 12 och har en lektion slutar tio i 1! Efter det har vi tid för projektarbete och jag, Sanna och Axa började spåna lite idag. Vi har kommit fram till vårt ämne och börjat skapa frågeställningar.

På kvällen var jag iallafall iväg och körde gympa aswell :) Najs dag!

Idag då, ja då var jag ju givet i skolan drog ner på stan köpte en cupidosallad och drog hem. Slöade och kikade på top model sen sa pappsen att vi skulle åka så jag foooor iväg och packade grejerna, glömde faktiskt bara knäskyddet och en gaffel ;D bra jobbat! När vi kom fram till vår destination, stadsparken var jag tydligen 20 min för tidig och i vårt lag är ju alla väldigt punktliga så alla är ju där vid 6, men jag hade min musik så de va lurre. Sen körde vi massa olika lekar, bla att man hade en ballong fastknuten på benet så sprang man och skulle ha sönder de andras, sen skulle man springa med en ballong mellan benen och sen hade vi att man skulle spotta en gelegroda längst osv :P sjukt kul iaf!

Sen åkte vi med nyblivna körkortsinnehavaren Frida Skörd (stort grattis) till allianshallen för träning! Dock sket de sig för mig då jag drog en rusch utan att ha värmt upp. Borde jag lärt mig vid det här laget.. Höften gjorde mega mega ont. Alla som känner mig vet att jag går inte av frivilligt om det inte gör jätte ont .. Trist! Fick avbryta träningen allafall och det suger.

Nu är jag hemma och ska sussa, ville bara skriva lite! Btw min dator har varit mongo därför jag inte har skrivit ! Så ni vet :)

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0