Solarium och träningssvett, najs?

Hej! :)
Idag har jag och Hanna pressat lite i solariet, skönt värre :) Syns faktiskt lite också, känns ju bra så man inte ligger där och svettas i onödan! haha. Fick skjuss hem av hanni på hennes 4-Panda.. Haha :D

Sen åkte jag och Linkan till ica och köpte lunch, kyckling och curry baguetter :) UPPSKATTAT! medans vi åt kollade vi på bring it on - all or nothing. Jätte bra film, har du sett den? inte, se den isåfall!

Nu tänkte jag ta och öva lite på mina låtar jag ska köra ikväll! inte sjunga dårå, jag ska ju köra gympa!
20.00 i Uppsävja skolan! Alla är välkomna :)


Anna


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tja Anna, sökte på träningsmöjligheter i Nåntuna, Vilan, Uppsävja och Bergsbrunna området och så hittade jag ditt inlägg. :) Vi är på väg att flytta ut dit och undrar lite mer om det du skrev om gympa i Uppsävjaskolan. Var det något tillfälligt eller håller det på hela året? Vilka dagar är det och vad för slags medlemskap måste man teckna? Hälsningar Jenny

2008-09-30 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0