Min dag i helhet :)

Hej! :D
Nu är jag hemma från ännu en hustitt, denna gången på senapsvägen i Årsta. Jag skulle kunna tänka mig att flytta till Årsta, känns nära stan fast ändå rätt stora och fina hus :) Mh nått i min smak! Detta huset, njae , något fel var det. Ett rum till så hade det varit perfekt! Tråkigt!

Är lite småtrött nu, gick upp vid 8 för att ta bussen vid 9 till sjukgymnasten. Där fick jag göra lite tester osv med knät, bland annat hoppa så långt jag kunde med först det friska sen det sjuka. Mitt vänsterknä (det opererade) var bättre på alla tester. Lite sjukt! Så enligt sjukgymnasten ser allt jätte bra ut!

Efteråt kom Axa och Barbro och hämta mig för att åka till sjukhuset, jag och Axa skulle göra tester för att bli blodgivare :) Generöst va :D ? Jag tycker de känns jätte bra, eller de gjorde de ända tills en kille/gubbe svimmade vid bordet brevid oss .. Tydligen hade han ätit dåligt och var stressad. Men shit happens, jag ska lämna iaf :)

Köpte ett par svarta jeans på stan och en svart jumpsuit (?) Ni ska få se :)

Träning igen ikväll, men jag vet faktiskt inte om min kropp orkar det. Men det är ju som sagt 2 timmar kvar så jag har ju tid på mig att bestämma mig :) Skulle vara skönt att sitta hemma och mysa med en film och någon :) mihi.

Nu ska jag fota det jag köpte idag + dagens outfit :) Tjao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0