Inkopatenta jävel .. (?)

Åhhhh , lacka! Min "hemliga" grej jag skulle göra var att köra halkbana och anledningen till att jag inte ville sägaa var ifall jag inte skulle klarat det. Meeen nu hade jag då inget o skämmas över eftersom att jag inte ens fick köra. Tydligen så hade det blivit något fel på bokningen. Men så frågade hon om jag hade något bevis, tex bokningsnr eller mailet eller så, men det hade jag såklart inte. Men om jag hade haft det, hade jag fått köra då? Hade dom kunnat klämma in en till då? För nu gick det ju verkligen inte, tydligen. Men de känns som att du förstår man vart man hamnar om man får dåliga betyg.. Nej nu ska jag sluta va sån, man kan ju hamna på bättre ställen..

Tänkte kolla på fjorton suger nu, det var länge sen!

Hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0