Basketläger med totalt okunnig ledare ..

Hejs Svejs :)
Har börjat jobba igen, på alnäs som vanligt! Som alltid så är det jätte kul! Den här veckan är jag på basketlägret, kan ju bli intresant då jag inte kan ett smack om basket. Men men, det löser sig alltid! Vi har 26 kids, sjukt många! Men jag tror jag kan alla namn :) Nästan iallafall!

När jag kom hem idag stack jag och mamma till hallen för att repetera gympa-pass. Mina låtar sitter nu! Känns kanon eftersom att det startar på måndag :) Det ska bli jätte kul, känner redan att kontidtionen är lite bättre.

Ja, men nu ska jag verkligen ta tag i det här! Gympan börjar ju nu som sagt, sen ska jag och mamma gå och simma en gång varannan vecka, innebandyn drar igång imorgon och jag tänkte faktiskt vara med lite smått, sen är det ju även skolgympan så det ska bli helkul! Kommer nog även gå till sjukgymnasten en gång varannan vecka :) WOHO!

Nej vet ni va, nu ska jag hoppsa in i duschen ! Ha det bra och godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0