Bad morning, bra dag?

Bahhhhh usel morgon! Jag vaknade, tänkte ; Ah nu lär klockan vara mycket och fasen va skönt att vara själv! Så kollar jag klockan ja då är den halv 10 så går jag ut genom dörren så jobbar pappa hemma .. Darn. Jag som ville ha en sista dag ensam hemma innan skolan börjar! Bah.

Men men man får inte sura för det! Life's to short! :) Jag duschade satte på en ansiktsmask och satte mig här en sväng. Tänkte städa lite på mitt rum idag, för det ser faktiskt förjävligt ut.. Lina är ju själv hemma så kanske smiter över dit en sväng, ska nog även träna på friskis. Vi får se vad dagen erbjuder :)

Känner mig ändå rätt positiv idag, det är ju alltid kul! :D Ska börja skriva namn osv på mina block. Justee, blocken. Lina hade köpt jätte fina block 5 för 50 :- på gallerix så sitter jag här med mina fula från akademibokhandeln :( Nitlott! Men men.. Shit happens

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0