två roliga grejs på en dag!

haha juste hände ju två lite halv roliga grejs idag. på engelskan fick vi gå iväg till ett grupprum, så när vi tyckte att vi var färdiga så tänkte vi köra hängagubbe så ställde jag mig upp vid tavlan och skriver. Så när Eva (läraren) kommer in får jag typ panik och skriker och typ slänger mig på marken, hahaah, fråga mig inte varför jag gjorde de :P haha de måste sätt väldigt kul ut iaf ;b

andra grejen hände på lunchen, så sitter jag axa och sanna utomhus och pratar lite. Så kommer det fram en sliskigkille med beiga manchesterbrallor som var tajta och med en matchande jacka. OCH så hade han dessutom gylfen öppen. Så kom han fram och hälsade och sa sitt namn och att han var från frankrike. Det var ju inte världens lättaste att hålla sig när han stog där med gylfen öppen och de där kläderna och de gjorde vi inte heller utan vi började as garva åt stackarn ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0