Takida i uppsala!

Godmorgon!
Gårdagen spenderades med en viss person :) vi kollade på heroes säsong 2. Får nog säga att den här verkar inte lika bra som första, men ändå bra! eller? haha

Imorse när jag vaknade berättade pappa att Takida ska spela imorgonkväll, OH MY GOSH lixom. I love them! Vi ska ringa dit och kolla om det finns biljetter. Om det finns så dör jag nog! Får återkomma om detta senare ;b

Nu måste jag städa mitt rum, eftersom jag inte haft någon lampa så har jag inte sätt stöket men nuuuu när vi satte in en ny lampa ser det rent ut sagt förjääävligt ut! Så tjing <3

Kommentarer
Postat av: axa

VAAA??? till uppsala ? alltså jag döööör osckå :P

2008-04-12 @ 12:39:07
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0