Söndag den 6 april!

Jag är precis hemkommen, har gjort en massa bus :) Nej men vaknade upp hos Hanna, åkte vidare till bergsbrunna för att kika på ett hus. Tyvärr var det inte bra, vi är så kräsna ;b men snart så kommer det nog ett hus vi gillar!! :) Efter det åkte jag och pappa ut och körde en sväng, inte felfritt kan jag ju säga men det gick helt okej bra!

Igår då, då var vi hemma hos Frida. Nästan hela laget var där, haha nästan lite kul att se alla utan matchkläder eller träningskläder för en gångs skull! Det borde vi ju göra oftare!! :) Eller vad säger ni tjejer :D ?
Vart tyvärr inte så mycket bilder för min kamera dog :(

image876 Ink, Sofia och HLimage877 -tuve


KVÄLLENS OUTFITS


image878
Linne ( NYTT! ) från åhlens, svart linne under från h&m, strumpbyxor med lila längst ner ( NYA! ) från lindex, svart kofta från flash, skärp från 2hand och skor från skopunkten :).  Det är jag i mitten :) höhö



Efter Frida åkte vi till nästa Frida som fyllde 20 och kikade förbi en sväng, innan vi åkte vidare hem till hanna. Påväg till hanna stannade vi på donken och köpte med oss cheese's Fan va gott .. gah. På bussen träffade vi gamla bekanta, eller jag gjorde det iaf! trevligt trevligt!

Oj nu blev det ett långt inlägg , haha men dagens roligaste hitills va väl när Joffe körde förbi när vi kollade på hus så sa pappa ;
- Jasså, ska du också kolla på hus?
- Näe, jag letar efter en blond bakfull tjej ..
haha .. så kan det gå !

Nu ska jag träna, eller duscha.. hm? Eller plugga .. Vi får se helt enkelt!

Tjing sålänge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0