skrivet från max holst dator!!!

Hej vänner! Hur mår ni idag? Jag mår faktiskt väldigt bra :D
På biologin idag hade vi som en liten tävling eller vad man ska säga, det var 5 grupper som skulle redovisa om hur livet blev till och alla "trodde" på olika områden, därefter skulle grupp 6 välja ut 3 av dom som skulle bli publicerade i en bok ;b (på skoj). Min grupp hade meteoriter. Vår redovisning gick faktistk väldigt bra och det slutade med att vi var de första som fick vara med i boken :D WOHO!

JUSTE, vet ni vems dator jag sitter på :D:D:D ?!?! MAX HOLST. För er som inte vet, så spelade han i storvretas elitserie lag förut, i innebandy.

Aaa iaf , nu sitter jag dårå som sagt på mammas jobb. Har pluggat lite matte, ätit en macka och druckit lite läsk. Snart ska vi gå och köpa glass, jummie :D höhö

Simträning idag klockan 6, sen har jag nog inte planerat något? Vi får se vad som händer helt enkelt ! ni får ha en bra kväll och ta det lugnt med alkoholen ! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0