Segkväll!

tjenixen ladies and gentelmans :) This is anna speaking .. konstigt va :D jag är iaf råtrött idag, så vart heeelt otagg på att gå ut. Men efter jag simmat insåg jag att jag nog var lite taggad, då fick jag tydligen inte.. Så kan det gå :/

Har btw köpt en baddräkt idag :P haha trodde man aldrig! de blev en svart med gula och gråa ränder :) helt okej, fast jag skämms som fasen för att visa mig i den :P men men, det var lättare att simma i den faktiskt!

Har suttit och kikat och härmat filippa bark hela kvällen :P Ja, jag är mobbad :) höhö
Ska nog faktiskt lägga mig tidigt idag, inte vid halv 3 som igår :P haha .. är ju trött så. ska kolla på brokeback mountains, sen sussa ..

Kan hända att det kommer ett inlägg till, vi får se :D om inte , godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0