Roligt paket!

Japp så var man hemma igen då. Fick tillbaka två prov idag, 23 av 77 i historia= IG hade jag förväntat mig något annat? näe ;D i svenskan fick jag däremot lite bättre; fick 70 % rätt kommer inte ihåg siffran, men det var ändå helt okej.

Skoldagen var förövrigt ganska kul men dagens höjdpunk var ju ändå när axa fick sitt paket. Får väl dra hela storyn annars är det inte kul; Ja det började med att jag och Axa var och solade igår och tydligen så var hennes rör väldigt starka så hon blev knallröd! Så när hon kom till skolan idag mobbade alla henne lite smått och frågade ;har du solat ;) ? Höhö .. Aa sen på matten så kommer simon fram med ett paket. Gissa vad det är i den!? Jooo en tomat :D hahah .. det skulle vara att ljuga om någon sa att det var tråkigt ;b haha ..

Efter skolan mötte jag upp Sofie och gick till guldfynd för att köpa ett halsband till charlotte, råkade köpa ett till mig själv också (A) vi åkte iaf och hälsa på henne sen. Kul att se tjejen igen :D!!

Nu sitter jag och väntar på att mammsen ska komma hem så jag kan få kebabrulle :D !!! Efter kebaben tänkte jag sticka ner och möta upp Hanna och Lina och gå på bio, vi ska se Was. Får säga sen om den är bra eller dålig, men den verkar bra! :)

nu är det mat! Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0