Roligaste på länge , galet

Tjenixen vänner! Idag var det igentligen tänkt för plugg hela kvällen lång .. Men än så länge har jag inte börjat :/ inte okej. Har dock varit och tränat idag, känner mig lite småduktig :) Fick även en ny grej jag ska göra; Hoppa studsmatta ;b hahaha, det är ju min grej :D fasen va kul jag kommer ha i gymet nu! Woho

Ja åter till plugget, för så kul är jag idag. Hade ju svenska ordkunskapsprovet idag det gik faktistk sketa bra! inte alls så svårt som jag trodde :) kanske tilloch med kan få lite bra där! Hoppas vi på iaf! Hade utvecklingssamtal också, hade bra i allt utom i historia.. (otippat I suck)

HAHA JUSTFAAN! Det roligaste har nog hänt idag, en tjej gick på stan helt vanligt så ramlade hon ;b hahaha jag dooooooooooooooooooooog.. hahaha stackars henne men fan så kul de såg ut :D så reste hon sig upp som inget hade hänt och gick vidare ;b hon hade inte ens klackisar eller något .. haha galet kul iaf ! ( ni måste ju se er situvationen framför er!)

Nu måste jag plugga, hör av mig i nästa paus :) tjing <3

Kommentarer
Postat av: hanna

haha de skulle jag också kunna göra :P så himla typist mig / Puss

2008-04-03 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0