På order av en Anna i Mora..

Emilia här.. Annas skånekompis!
I fredags innan hoon åkte gav hon mig order om att blogga i fall jag hade tid så here I am.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om så jag börjar med att lägga upp lite bilder!
image911
Detta är den klassiska "AnnaochEmilia"-bilden och den lyckas alltid komma upp vid lite olika tillfällen. Ni som känner Anna vet att hon är mörkhårig för tillfället men hon har även haft sina dagar som blondin!

image912
Denna bilden lägger jag upp för att den innefattar många minnen från sommaren 2005 då jag spelade Åhusbandy-turneringen tillsammans med Anna och hennes kompisar från Uppsala.. Vi var "Ninjas in Pyjamas" och vi spelade i sidenkallingar. Sjukt kul turnering och vi vann allting!  

image913 
Denna bilden är från Grekland förra sommaren, SKÖNT!

Slutligen mååste jag bara lägga upp denna bilden:
image914
För att den är bland de klockrenaste som finns på Annniiie.. (inför operation) Kanske inte den charmigaste men alla vet att hon är snygg i verkligheten ändå så hon tar nog inte illa upp!

Nu ska jag faktiskt gå.. men ha en bra lördagskväll allihopa så hör Anna av sig så fort hon kommer hem!

Tjiiingeling!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha fy vad du är elak millan.. Haha..

2008-04-26 @ 19:06:38
URL: http://martinamartina.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha på bilden från Åhus så står min idrottslärare och klasslärare Staffan brevid Anna =O =P

2008-04-26 @ 22:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0