jobbig dag!

Gahhhh jag är död. Gjort så mycket idag känns det som. Dagen började med uppstigning klockan 07.30 och 1 timme senare åkte vi iväg till artro kliniken i stockholm för att ta en titt på mitt knä. Det såg vääääldigt bra ut och han tyckte jag hade bildat mycket muskler på kort tid och det var länge sen han hade sätt någon som vart så bra som jag ;) Höhö

Sen åkte jag och mamma hem igen och på vägen stannade vi på donken och åt varsin sallad, gott faktiskt! Sen var det matte och fysik. Eftersom jag hade druckit en cola och en kaffe så hade jag coffeinkick hela dagen, gick typ omkring och skakade och speedade som fasen ;b men men, direkt efter skolan stack jag till gymmet och där passade det kalas att vara speedad, det gick hur bra som hellst idag! Kännde verkligen att det tog! Härlig känsla :)

Duschade där och tog det lite lugnt för att sedan åka till alnäs på jobbmöte, när jag kom dit var det dock inställt för basket (som jag ska jobba på) så jag slog mig ner och åt lite godis och drack saft. Fick sedan skjuss hem av Kristina. 10 minuter senare kom mamma hem så åkte vi iväg och tittade på huset igen, vi är sååååå intreserade!

Efter matchen åkte jag iaf direkt till allianshallen och kollade på innebandy, frötuna vs tiunda. Matchen bjöd på många mål, 14 st för att vara exakt. 11 till oss och 3 till Tiunda :) Bra jobbat tjejer! Nu är jag hemma och är död, ska packa väskan till imrogon sen gå och dö :) Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0