Insändare

"Jag är en normal kille på 39 år som söker efter någon att göra lite udda saker med. tex onanera och titta på snöslungor samtidigt som man stoppar stjärten full med frysta kycklinglår, de e mysigt. Jag brukar även ligga med trafikdödade djur och ta kort på förbipasserande, dom brukar se så förvånade ut, de e skojigt. Fredagkvällar gör jag oftast två varma mackor, en äter jag och en kallar jag för slyna sen liggar jag med den. Gillar myskvällar, är ofta ute och går med min lama tax som heter Siv-Göran. Gillar även att springa naken med en dildo i munnen och tallkottar i armhålorna samtidigt som jag tittar på dåliga westernfilmer från 70 talet. Om du har liknande intressen kan vi kanske träffas och prata lite"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0