Galet bra simning!

Ah nu är jag hemma :) Simningen gick HUR BRA som hellst! Jag har blivit en riktig fena på ryggsim! Vi simmade totalt 1000 meter idag, rätt bra :) Innan vi skulle gå frågade läraren mig och mamma om vi ville komma på torsdag istället då det var ett helt annat upplägg och mer som träningssim :) Vi vart ju såklart lite små smickrade och sa nått i stil med; ah ska bara kika kalendern om de går så kommer vi ;b Såg iofs att jag kanske inte kan på torsdag då vi ska gå på bio med klassen, flyga drake. Den vill man ju se! Kanske hinner med båda :)

Kvällen innebär historiaplugg, för banne mig den här gången ska jag fanimej klara det!!!! Sen klockan 9 är det film, Prinsen och jag. Riktig Anna film :D haha! Åh men jag uppmanar alla att se den!

image893

TJING! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0