förlorad kamera

Godmorgon! Hur mår ni idag ? Jag mår super bra! varit igång sedan halv 10 här hemma och nå vidare trött är jag inte för de. Pappa och mamma har hjälpt mig att finslipa fysiken vilket resulterade i en väldigt bra labrapport!

Igår var vi ju som sagt hos Sara, det var kul :) Jag glömde dock min kamera, som vanligt. Får nästan sluta att ta med den, blir ju galen! vad ska jag nu fota dagens outfit med lixom :O .. webkääääm! haha Yeye, jag får nog tillbaka den så småning om!

Pappa kom precis in och gav mig en trådlös mus, as skysst !!! :D Från Philips såklart, vad annars ;b haha.. modellen heter; Wireless laser notebook mouse extreamley precise comfort .. eller det står så på förpackningen iaf ;b ska försöka koppla in den under dagen :)

Ska gå och klä på mig nu osv .. hörs senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0