En lördagskväll

Hej svej :) Nu har Emilia tagit sitt pick och pack igen och lämnat mig. Känner mig fortfarande inte frisk även fast jag vilade hela kvällen och knarkade massa tabletter. Inte blev det någon middag ute heller, kände mig inte okej. Jag hade verkligen velat gå. Förlåt Sanna :( Alltid blir jag sjuk på fel tillfällen.. Hoppas ni hade det trevligt iaf!!

Nästan hela kvällen spenderades i min säng med filmtittande. Först såg vi på rec, som skulle vara den läskigaste skräckfilmen det tyckte jag dock inte. Det var väl två gånger som jag ryckte till annars var det inget .. Emilia tyckte iofs att den var väldigt läskig ;b lillen då! Efter den såg vi på fool's gold. Den var faktiskt bra! Vi hade dock inget swesub de förstörde lite, för man hängde inte riktigt med. Men ska lätt se den med text och lite bättre kvalitet sen :)


Nu måste jag ägna mig lite åt historiaplugg ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0