bloggrekomendationer

Sitter och kikar på top model och läser bloggar, eller okej top model tog precis slut . Men åter till blogget då, tänkte tipsa om en blogg som jag brukar läsa (brukar jag?) Jo men det händer. Ska jag vara ärlig så förstår jag inte så mycket av vad han skriver, men när jag väl förstår brukar det ju kanske va lite små kul, eller? viggea.blogg.se ta er en titt :) (woow höll på att skriva ta er en tutt, vilket kanske hade passat bättre?)

När jag ändå är på g att länka bloggar kan jag ju fortsätta, hittade en blogg idag som jag tänker fortsätta läsa. Det är en tjej som åker jorden runt så får vi följa med henne på resan. kul tycker jag iaf! lovelyc.blogg.se 

Andra bloggar jag läser är mina vänners Axa, Sanna, Ingrid, Johanna, Tove, Emilia, Martina.

Så för er som har tråkigt , HÄR HAR NI LÄS PÅ BARA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0