trött

Bläää vart väckt av pappsen kl 5 över 11, så sa han att vi skulle åka kvart över om jag skulle med o träna. Nu när jag ändå va vaken kunde jag lika bra gå upp och träna lite.. men nehejdå då skulle vi åka till allianshallen och kika på innebandy, så där kom jag HELT luffig men så kan de va ;b träningen gick helt okej bra. Linas matcher (hon spelade två st) gick också bra, de vann båda. känner mig fortfarande lite hängig :/ och så har jag lock för öronen så hör verkligen ingenting :P Haha :D ! ska hoppa in i duschen och sen calla elin nu :) ska ju hem dit ikväll och käka mat och förhoppningsvis sjunga singstar! skriver mer senare när jag kommit hem! eller om jag mot förmodan skulle ha något att berätta innan ;D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0