Torsdag

haha idag var ganska rolig ;b hade gympa först, vi spelade volleyboll.. jag vann en sån tävling :D MOHAHA! va ju inte lika bra sen på spelet .. men aa ingen komentar! sen var de ju den långa håltimmen fast den gick ovanligt fort, vi duschade och käkade, spelade lite spel i länken och åkte "skridskor" eller krossade isen kanske mer stämmer in ;b sen började bioligin och jag och sebastian var så bra idag!! vi gjorde hur mkt som hellst :D känns ju bra inför den kommande redovisningen! på engelskan hade vi krig med pappersbollar haha de va ju ganska roligt, + att vi fick ändå rätt mkt gjort fattar inte hur ;b men aa :D haha sen slutade vi med 90 minuter matte :/ 

när vi slutade idag så hade jag 2 missade samtal och 6 sms :D yeaaah! poppis! men ett av dom var från mamma som sa att jag skulle åka till allianshallen för att lämna ett par skor till lina för pappa hade råkat tagit med hennes till sthlm.. de va ju inte världsakul men aa .. fick iaf kebabtallrik :) det var jummie!

träning ikväll då, tills dess blir de väll bara slappa :D och packa lite till imorgon, har ju träningslära kl halv 9 imorgon.. JOBBIGT !!! men värt ,bra magträning :)

tack för mig , tjao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0