Torsdag

Hade feeeeeeeet sovmorogn :D började inte förns halv 1 idag ! naaajsbajs. gick upp kl 9 och duschade och fixade mig, sen åkte jag och bandy_millan på max och åt där eftersom att denna efterblivna skåningen ALDRIG  (observera aldrig) ätit på max förut :O! katastrof. Efter de besöket var det dags att åka till skolan/jobbet. På väg till bussen mötte vi axa som snällt ville vänta med mig och emilia tills millans buss gick. Sen så åkte vi tillsammans heeela vägen till skolan :D naajs. I skolan väntade grupparbete på biologin och jag fick min värsta fobi att skriva om; FÅGLAR :'( Fy fan säger jag bara.. Kan det bli värre? jag hatar fåglar det är det skabbigaste jag vet, kan inte kolla på bilder nästan, jag mår illa :S så ska vi göra ett arbete om dom :( bajs. sen va de lite andra lektioner men strunt i dom..

efter skolan stannade jag sanna och axa kvar o dansade lite ;D hahaha sanna håller på att lära mig hennes dans, jag är faktiskt ganska bra! ska spela in film sen när jag lärt mig mer! tahaaa.. sen gick vi ner på stan och på vägen så beställde vi klipptid! Så nu har jag världens panik eftersom vi fick tid redan nästa onsdag och jag har ingen aning alls om hur jag vill klippa mig!!! ska jag toppa lite och köra lite uppklippt som vanligt? eller kortkort? PANIK! sen mötte jag upp emilia och traskade ner på stan :D gick på lite affärer bland annat monki (bilderna är därfrån) ingen köpte något däremot. Eller jag köpte ju faktiskt en tröja från gina tricot, som också finns på bilderna. Sen träffade vi mammsen och gick till cupido och KÄKADE MAT <3 jumie :) sen gick vi vidare till en ny ortoped.. den 8onde, hon sa att jag ska få operation så de får väll bli på de viset! sen iaf åkte vi hem och tränade :) jag var målis eftersom jag inte får springa, tihi. det va kuwl. nu ska vi dricka lite te och käka en macka sen sussa :D


 haha sista bilden;  Emilia och ljushuvet :D (jag)
Baaaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0